Retket ja matkat

Kesäretki 12.6.2024

Lähde mukaan Tampereen kansallisen senioreiden kesäretkelle ke 12.6.24 Anne Mattilan taidekahvilaan, Lind's kök kasvihuoneravintolaan ja Kristiinankaupunkiin.

Ilmoittautuminen:

8:00 lähtö (12.6.24) Keskustori, Vanhan kirkon pysäkki, Bussi-Manninen Oy
1. Anne Mattilan taidekahvila, paikan esittely, kahvit suolaisen piirakan ja salaatin kera, omatoimista aikaa kierrellä taidepolulla ja näyttelyissä.
2. Richard Sigg lohkokasvihuoneilla vierailu, mahdollisuus ostoksiin.
3. Lounas kasvihuoneravintola Lind's kökissä.
4. Kristiinankaupunki, opastettu kiertoajelu ja käynti Ulrika Eleonoraa kirkossa.
5. Ennen kotimatkaa kahvit makean kera Cafe Lebellissä, jossa mahdollisuus tutustua Lebellin kauppiaan taloon.
Perillä Tampereella noin klo 19:00-19:30

Hinta 91€ - 98€/hlö lähtijämäärästä riippuen (35-45).
Hinta sisältää: Bussikuljetus Mannisen bussilla, tutustuminen Anne Mattilantaidekahvilaan sekä taidepolkuun, paikan esittely, kahvi ja suolainen piirakkaa salaatilla. Lounas kasvihuoneravintola Lind's kökissä, vierailu Rickard Sigg lohkokasvihuoleilla ja paikan esittely. Opastettu kiertoajelu Kristiinankaupungissa, käynti Ulrika Eleonorankirkossa ja kahvi makealla kahvileivällä Café Lebelissä.

Sitovat ilmoittautumiset 12.5.2024 mennessä. Ilmoittautumisesi tarkistetaan ja saat hyväksymisviestin osallistumisestasi tarkistuksen jälkeen.
Matka laskutetaan ilmoittautumisajan päätyttyä, Bussi-Manninen Oy.

Ilmoittautuminen:

tai Anne Ojalehto anne.ojalehto58@gmail.com  044 314 7733⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Tiistaina 14.5.2024 Kevätretki Humppilaan ja Urjalaan ( Retki on täynnä)

Retki on täynnä!
8.50 Lähdetään matkalle Tampereen Vanhalta kirkolta

10.00 Vierailu Humppilassa Ateljé Heljässä, joka toimii keramiikkataiteilija, professori Heljä Liukko-Sundströmin ateljeena. Heljä Liukko-Sundström kertoo elämästään ja taiteestaan.

12.00 Ruokailu Humppilan Cafe Lasikellossa
Arkisin herkkupöydässä on vähintään kaksi erilaista itse valmistettua lämmintä ruokavaihtoehtoa, erittäin runsas salaattipöytä ja juomat, jälkiruoka, kahvi/tee.

13.30 Pölkinvuori, taimimyymälä ja kahvila Urjalassa
Pölkinvuori sijaitsee luonnonkauniissa maisemassa ja sisältää unohtumattoman kokemuksen luontopolusta, elämyspuutarhasta, sipulikukkapuistosta, laajasta taimistopalvelusta. Kahvila on jo sinänsä nähtävyys: kolme uniikkia puurakenteista kerrosta, silokalliolattia, lasiseinämä ja neljän tuulen katto luovat upeat puitteet kahvila Lasikivelle.

Matkan hinta: 59,00 € / henkilö, hinta edellyttää vähintään 35 henkilön ryhmää.

Hintaan sisältyy: bussikuljetus, Atelje Heljän sisäänpääsymaksu ja opastus, lounas, pääsymaksu Pölkinvuorelle, opastus 1 km mittaiselle luontopolulle, kahvi ja leivos.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen 13.4.2024 mennessä oheisen linkin kautta  https://kilta.senioriliitto.fi/Tapahtumat/tapahtumatiedot.aspx?id=28263
tai mailis.appelstrom@gmail.com, 050 561 1374                         salovaaramarja4@gmail.com
Tieto mahdollisista ruoka-aineallergioista ilmoittautumisen yhteydessä.

Maksu Tilausliikenne Timo Tuomiston tilille viimeistään 13.4. FI16 5070 0420 0194 10    Lisätietoihin Seniorit ja osallistujan/osallistujien nimet

Tervetuloa!
Matkailutoimikunta

Matkailutoimikunta suunnittelee yhdistyksemme matkat  yhdessä matkatoimiston kanssa:

Mailis Appelström, matkavastaava
Eija Railanmaa
Anne Ojalehto
Marja Salovaara

Matkailutoimikunta suosittelee matkavakuutusta, yhdistyksellä ei ole ryhmävakuutusta.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen matkoille

Mailis Appelström, mailis.appelstrom@gmail.com, 050 561 1374  ja