Kerhot

Yhdistyksessämme toimii useita jäsenille tarkoitettuja kerhoja, joissa voit harrastaa ja tavata ystäviä. Älä jää yksin.

Kerhoissa on hauskaa ja toiminta pitää aivot ja liikuntakyvyn kunnossa. Voit valita useitakin kerhoja. Monet kerhot toimivat yhdistyksen jäsenmaksulla, joissakin peritään lisämaksua tilavuokran tai ohjaajan palkan maksamiseksi.

Laulaa voi mieskuorossa, naiskuorossa ja yhteislaulukerhossa. Liikuntaa voi harrastaa golfkerhossa, joogakerhoissa, vesivoimistelussa, keilakerhossa, tuolijumppakerhossa, liikuntakerhosss  tai kävelykerhossa. Tanssia voi harrastaa kansantanssikerhossa. Korttipelejä voi pelata Bridge tai Canastakerhossa. Lisäksi voi harrastaa kädentaitoja, kuvataidetta, kirjallisuutta, italian alkeita tai saksankieltä. Aivojumppakerho pitää päätä vireänä. Digikerho auttaa elämää digitalisoituvassa maailmassa. Lukupiirissä kokoonnumme kerran kuukaudessa keskustelemaan kirjasta, joka yhdessä sovittu luettavaksi edellisessä kokoontumisessa. Uusia kerhoja ovat Elokuvakerho, Kulinaarikerho ja Viinikerho, ja Miestenkerho.

Voit katsoa videon (2021) kerhojen toiminnasta tästä.

Jos haluat liittyä johonkin kerhoon, ota yhteys ao. kerhonjohtajaan, jolta saat tarkempia tietoja toiminnasta.

Kerhojen yhteystiedot ja alkamisajat

Kerhonjohtajat yhteiskuvassa 2019-11. Lähikuvat yhteystietojen yhteydessä.