Kerhot

Yhdistyksessämme toimii useita jäsenille tarkoitettuja kerhoja, joissa voit harrastaa ja tavata ystäviä. Älä jää yksin.

Kerhoissa on hauskaa ja toiminta pitää aivot ja liikuntakyvyn kunnossa. Voit valita useitakin kerhoja. Monet kerhot toimivat yhdistyksen jäsenmaksulla, joissakin peritään lisämaksua tilavuokran tai ohjaajan palkan maksamiseksi.

Laulaa voi mieskuorossa, naiskuorossa ja yhteislaulukerhossa. Liikuntaa voi harrastaa joogakerhoissa, vesivoimistelussa, keilakerhossa, tuolijumppakerhossa tai kävelykerhossa. Tanssia voi harrastaa kansantanssi- tai salonkitanssikerhossa. Korttipelejä voi pelata Bridge tai Canastakerhossa. Lisäksi voi harrastaa kädentaitoja, kuvataidetta, kirjallisuutta tai saksankieltä. Aivojumppakerho pitää päätä vireänä. Digikerho auttaa elämää digitalisoituvassa maailmassa. Uusia kerhoja ovat Elokuvakerho, Viinikerho⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠, ja Miestenkerho.

Voit katsoa uuden videon (2021) kerhojen toiminnasta tästä.

Jos haluat liittyä johonkin kerhoon, ota yhteys ao. kerhonjohtajaan, jolta saat tarkempia tietoja toiminnasta.

Kerhojen yhteystiedot ja alkamisajat

Kerhonjohtajat yhteiskuvassa 2019-11. Lähikuvat yhteystietojen yhteydessä.