Naiskuoro Katajaiset

Katajaiset on perustettu1977. Ohjelmisto käsittää kolmi- ja neliäänisiä hengellisiä, isänmaallisia sekä muita - enimmäkseen suomalaisia - kuorosovituksia. Kuoro pitää omia konsertteja ja esiintyy myös seurakuntien ja kansallisten seniorien tilaisuuksissa, palvelutaloissa, vanhainkodeissa ja sairaaloissa. Kuorolla on myös yhteisiä esiintymisiä mieskuoro Kelojen kanssa. Kuoro pitää perinteisesti vuosittain ystävänpäivän- sekä kirkko- ja joulukonsertin.

Konserttimatkoja kuoro on tehnyt Ruotsiin, Viroon ja Espanjan aurinkorannikolle. Kuoronjohtajana toimii Jussi Tamminen, varajohtajana on Tuula- Maija Karjaluoto.

Kuoroon otetaan uusia laulajia koelaulun kautta. Kuorolaulusta kiinnostunut voi ottaa yhteyttä kuoron puheenjohtajaan tai tulla suoraan harjoituspaikalle.

Kuoro harjoittelee Pyynikin seurakuntatalolla( Pyynikin pappila) osoite Kisakentänkatu 18. Harjoitusaika on torstaisin 10:00 - 12:.30
​​​​​​​Kuoroa johtaa Jussi Tamminen

Yhteystiedot: Puheenjohtaja  Pirjo Kostiainen