Liikuntakerhot

Liikuntakerhot tuovat kerholaisille nimensä mukaisesti ensi sijassa kunnon kohennusta mutta ne ovat samalla mitä mainioin sosiaalisen kanssakäymisen paikka.

Jooga

Tampereen kansallisissa senioreissa toimii aktiivisesti kolme joogakerhoa:

Jooga I, Ratinan stadion, Ratinan rantatie,  sali 3, ryhmänvetäjänä Pirkko Kuustie puh. 0500 630 640, p.kuustie@gmail.com , ohjaaja Anja Lehto-Oksa.

Jooga II, Monitoimitalo 13, Satakunnankatu 13, ryhmänvetäjänä Maija Oja-Roslund,  050 323 2183, maijaoja@kolumbus.fi , ohjaaja Taina Isotalo.

Jooga III, Ratinan stadion, Ratinan rantatie, sali 4, ryhmänvetäjänä Kaija Käkelä puh 040 761 8820, kaija.kakela@gmail.com , ohjaaja Taina Isotalo

Keilakerho aloitti

9.9.2020 järjestettävällä tutustumistilaisuudella lajiin.

Kerho kokoontuu jatkossa torstaisin klo 15.

Hallin kanssa on saatu sovittua seuraavat vakiovuorohinnat:

Ratamaksu: 17,00 € /rata. Radalla on yleensä kaksi keilaajaa, joten keilaajaa kohden ratamaksu on puolet ratamaksusta. Keilatossut (jos omia ei ole) maksavat kaksi euroa/käyttökerta.

Jatkossa teoriatunneilla ja radoilla paneudutaan mm. omaan heittotekniikkaan, 3-6-9 paikkomenetelmään, keilailun pistelaskuun, omien välineiden hankintaan jne. Mutta ”kireäpipoisia” ei tunneilla olla, keilailu on hauska laji. Jussi on myös valmistautunut olemaan käytettävissä opastustehtäviin myös muinakin erikseen sovittuina aikoina, jos kerhon jäsen niin haluaa. Jussihan on pitkän linjan keilaaja ja Suomen keilailuliiton kurssit käynyt keilailun ohjaaja ja valmentaja.

Mikäli olet kiinnostunut kokeilemaan keilailua tai saamaan siitä lisätietoa, tervetuloa tilaisuuteen! Ilmoita kuitenkin tulostasi Saarisen Jussille 3.9.2020 mennessä sähköpostitse: juhani.e.saarinen@gmail.com

Lisätietoja voit häneltä kysyä myös puhelimitse 0500 64 0988

Jos keilailu sinua kiinnostaa mutta et pääse yllämainittuun tilaisuuteen, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä Jussiin. Kaikki yhdistyksemme jäsenet ovat tervetulleita toimintaan mukaan myöhemminkin, oman aikataulunsa mukaan.

Tuolijumppa

Amurinlinna, lastentalo, Hämeenpuisto 10. Vetäjä Saara Jantunen, 050 377 3612 saara.jantunen@icloud.com, kuvia.

Vesivoimistelu

Kerhot kokoontuvat kahdessa paikassa. Kerhoissa parannetaan ja ylläpidetään kuntoa vedessä.

Norpat Varala, Arja Penttilä 040 830 6432, penttila277@gmail.com

Naisten vesivoimistelu 1. Viola-koti, Eila Saviaro puh. 0400 441 521, saviaro.eila@gmail.com

Naisten vesivoimistelu 2. Viola-koti Seija Vehmas, 0400 927 252, vehmas.seikku@gmail.com

Miesten vesivoimistelu Viola-koti Jorma Kivimaa puh. 050 5936 160, jorma.kivimaa@luukku.com