Jooga

Tampereen kansallisissa senioreissa toimii aktiivisesti kolme joogakerhoa- on toiminut jo 25 vuotta. Ryhmissämme on paljon jäseniä, jotka ovat olleet mukana lähes koko ajan. Jooga on meille suuri ilon ja virkistyksen aihe. Lihaksemme vetreytyvät, nivelemme notkistuvat, hengityksemme paranee ja tasapainomme pysyy hyvänä. Mikä olisikaan parempi tapa ottaa vastaan tulevia vuosia. Tomintamme jatkuu edelleen Ratinan stadionin tiloissa. Ota yhteyttä ryhmänvetäjiin, jos olet kiinnostunut hyvästä itsehoidosta.

Jooga I, Ratinan stadion, Ratinan rantatie,  sali 3 keskiviikkoisin klo. 9.30, ryhmänvetäjänä Pirkko Kuustie puh. 0500 630 640, ohjaaja Anja Lehto-Oksa.

Jooga II, Monitoimitalo 13, Satakunnankatu 13, perjantaisin pklo 10.00, ryhmänvetäjänä Maija Oja-Roslund puh 050 323 2183, ohjaaja Taina Isotalo.

Jooga III, Ratinan stadion, Ratinan rantatie, sali 4, tiistaisin klo 10.00, ryhmänvetäjänä Kaija Käkelä puh 040 761 8820, kaija.kakela()gmail.com , ohjaaja Taina Isotalo