Jäsentilaisuudet

Yhdistys järjestää kaikille avoimia yhteistilaisuuksia, joissa on mielenkiintoisia esityksiä tai ajankohtaisia henkilöitä kertomassa kiinnostavista aiheista.

Tarkista Aamulehden Vapaa-aika sivulta viimeisimmät tiedot. Viikon tiedot löytyvät koottuna sunnuntain lehdessä.

Kaikki tapahtumat löytyvät myös Ikälisä-lehdestä.

Juha Salonen on uusi kunniapuheenjohtaja

Kokouksen puheenjohtaja Marja Kujansuu ojensi yhdistyksen onnittelukukat uudelle kunniapuheenjohtajalle.

Tampereen kansallisten senioreiden kevätkokous 11.03.2020 kutsui uudeksi kunniapuheenjohtajakseen aktiivijäsenen ja entisen puheenjohtajansa Juha Salosen. Oikeustieteiden lisensiaatti ja kauppatieteiden tri Juha Salosella on mittava ja ansiokas ura sekä työelämästä, että senioritoiminnasta Tampereen yhdistyksessä. Se on käsittänyt lukuisia luottamustehtäviä, eikä vähiten toimiminen yhdistyksen varapuheenjohtajana, sihteerinä ja 5 v. puheenjohtajana. Senioriliiton tasolla Juha on toiminut liittovaltuustossa, toimikuntatyössä ja useasti liittokokousedustajana. Yhdistyksen edustajana hän on toiminut lukuisissa luottamustehtävissä myös kaupungin organisaatiossa, mm vanhusneuvostossa. Kiitospuheenvuorossaan Juha lupasi, että työ Tampereen senioriyhdistyksen hyväksi jatkuu.