Jäsentilaisuudet

Yhdistys järjestää kaikille avoimia yhteistilaisuuksia, joissa on mielenkiintoisia esityksiä tai ajankohtaisia henkilöitä kertomassa kiinnostavista aiheista.

Tarkista Aamulehden Vapaa-aika sivulta viimeisimmät tiedot. Viikon tiedot löytyvät koottuna sunnuntain lehdessä.

Kaikki tapahtumat löytyvät myös Ikälisä-lehdestä.

22.10. Sääntömääräinen syyskokous pidetään

torstaina 22.10.2020 klo 13 kirjastotalo Metson Kuusi-salissa, Pirkankatu 2. , Tampere.

Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu klo 12.30 alkaen.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 10 §:ssä mainitut asiat mm. toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2020

26.11. Perinteinen ohjelmallinen joululounas

torstaina  klo 13-15.

Ilmoittautuminen toimistoon viim. 12.11. Maksu suoritetaan yhdistyksen tilille 12.11. mennessä viite 5458.

Perinteisen joulupöydän hinta on 28 €.

Aluksi tarjoillaan pieni alkoholiton glögi. Joulutorttu ja kahvi tarjoillaan pöytiin.

Joululounaalla musiikki- ja tanssiesityksiä ja yhteislaulua ruokailun lomassa.

4.11. Isänmaallinen iltapäivä Näsin sali klo 13, kahvi klo 12.

Olet sydämellisesti tervetullut tilaisuuteen, jossa vietetään itsenäisen Suomen syntymäpäivää. Iltapäivä on vanha perinne, jossa juhlitaan itsenäistä Suomea ja onnitellaan iäkkäitä yhdistyksemme jäseniä.
Jos olet täyttänyt tänä vuonna 80, 85, 90 tai yli 90 vuotta, haluaa yhdistyksemme onnitella Sinua ruusulla tässä juhlassa. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille yhdistyksemme jäsenille.

Juha Salonen on uusi kunniapuheenjohtaja

Kokouksen puheenjohtaja Marja Kujansuu ojensi yhdistyksen onnittelukukat uudelle kunniapuheenjohtajalle.

Tampereen kansallisten senioreiden kevätkokous 11.03.2020 kutsui uudeksi kunniapuheenjohtajakseen aktiivijäsenen ja entisen puheenjohtajansa Juha Salosen. Oikeustieteiden lisensiaatti ja kauppatieteiden tri Juha Salosella on mittava ja ansiokas ura sekä työelämästä, että senioritoiminnasta Tampereen yhdistyksessä. Se on käsittänyt lukuisia luottamustehtäviä, eikä vähiten toimiminen yhdistyksen varapuheenjohtajana, sihteerinä ja 5 v. puheenjohtajana. Senioriliiton tasolla Juha on toiminut liittovaltuustossa, toimikuntatyössä ja useasti liittokokousedustajana. Yhdistyksen edustajana hän on toiminut lukuisissa luottamustehtävissä myös kaupungin organisaatiossa, mm vanhusneuvostossa. Kiitospuheenvuorossaan Juha lupasi, että työ Tampereen senioriyhdistyksen hyväksi jatkuu.