Jäsentilaisuudet

Yhdistys järjestää kaikille avoimia yhteistilaisuuksia, joissa on mielenkiintoisia esityksiä tai ajankohtaisia henkilöitä kertomassa kiinnostavista aiheista. Niistä tiedot ovat nettisivuillamme, kun ne on saatu sovittua.

..........................................

Tarkista AAMULEHDEN Vapaa-aika sivulta viimeisimmät tiedot. Viikon tiedot löytyvät koottuna sunnuntain lehdessä.

...............................................................................

********************************************************

Kaikki tapahtumat löytyvät kotisivujen Ikälisä-lehti kohdasta.

Tulevat matkat ja retket löytyvät retket ja matkat osiossa.

-------------------------------------------------------------------

Syksyn 2019 musiikkihartaudet
Musiikkihartaus on hyvä hetki hiljentyä, kuunnella kaunista musiikkia ja miettiä elämän arvoja. Joka kerta meillä on korkealuokkaisia musiikkiesityksiä, puhe ja rukous. Musiikkihartaushetket ovat kuukauden ensimmäinen perjantai klo 12-13.
Syksyn hartauksien pitopaikka vaihtelee valitettavasti remonttien takia. Keväällä sitten palaamme taas Vanhaan kirkkoon säännöllisesti.
Syksyn ensimmäinen musiikkihartaus on Vanhassa kirkossa 6.9. klo 12. Lokakuussa musiikkihartaus on Finlaysonin kirkossa 4.10. klo 12.
Marraskuussa musiikkihartaus on Seurakuntien talossa, Näsilinnankadulla, toisessa kerroksessa Emmaus-
salissa 1.11. klo 12-13.
Toivottavasti näemme muutoksista huolimatta.
Marja Kujansuu, seurakuntavastaava

Tapahtumia kesällä:

10.7. 2019 Helen Schjerfbeckin syntymäpäivänä Sorsapuistossa. Maalikot kutsuvat mukaan.Katso tarkemmin Kerhot-sivulta.

Syyskuun ajan Maalikoiden näyttely kolmen yli 90-vuotiaan kerholaisen kunniaksi Kauppahallissa Aniitta - kahvilassa.

Sysksyllä on suunnitteilla tilaisuus uusille jäsenille, jossa mm. jokainen kerhonjohtaja esittelee oman  kerhonsa toimintaa.

Musiikkihartaudet syksyllä 2019

Eli tässä syksyn:

pe 6.9. klo 12-13. Vanhan kirkon kirkkosali   .

pe 4.10. klo 12-13, Finlaysonin kirkon kirkkosali .

pe  1.11. klo 12-13,  Seurakuntien talo Emmaus, sinne mahtuu 20-30, tilassa on piano.

Valitettavasti on nyt näin hankalaa remonttien takia.

Pirkanmaan kansallinen senioripiiri ry
Kirkkopyhä Ylöjärven kirkossa 15.9.2019

Kirkkotanhuantie 1, Ylöjärvi
Klo 10.00 - 11.00 messu, jonka jälkeen kirkon esittely. Klo 11.30 – 12.30 keittolounas kirkon viereisessä seurakuntakeskuksessa. Klo 12.30 ohjelmallinen tilaisuus, joka sisältää musiikkia ja lausuntaa, sekä katsauksen Ylöjärven seurakunnan ja kaupungin nykytilanteesta. Tilaisuuden päätteeksi nautimme sunnuntaipäivän juhlakahvit. Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus tutustua Ylöjärven kaupungin toimesta kunnostettuun Räikän päärakennukseen.
Tämä on myös juhlavuosi. Ylöjärvi viettää 150 vuotisjuhlaa.

Tarkemmat iedot ilmoittautumisesta, maksuista jne. ilmoitetaan myöhemmin.

Syksyn 2019 tapahtumia

Lokakuu

31.10. klo 14.30 TT/päänäyttämö, Notre Damen kellonsoittaja.

Marraskuu

• 23.11. Välimeren risteily loistavalla upouudella Costa Smeraldalla.