Jäsentilaisuudet

2Yhdistys järjestää kaikille avoimia yhteistilaisuuksia, joissa on mielenkiintoisia esityksiä tai ajankohtaisia henkilöitä kertomassa kiinnostavista aiheista.

Tilaisuuksien tiedot löytyvät viikkotiedotteesta ja Aamulehden sunnuntainumerosta Menot-sivulta.

Kevään 2024 jäsentilaisuudet Laikussa tai pääkirjasto Metson Kuusi-salissa

TAMMIKUU 17.1.2024 klo 13-15 jäsentapaaminen on Laikussa.
Palveluohjaaja Jenni Leijo:”Kuka on sinun luottohenkilösi?”, asiaa edunvalvontavaltuutuksesta ja hoitotahdosta sekä Lähitori-esittely.

Jäsentilaisuudet METSOSSA:
HELMIKUU 14.2 klo 13-15  Arto Grönroos, ” Tampereen Enska”, aiheena Seniorikuski pärjää liikenteessä

MAALISKUU 14.3.2024 klo 13-14 Digiturvallisuus pankkiasioissa, Antti Rauhala, OmaSp. Kevätkokous klo 14-15.00.

HUHTIKUU 24.4.2024 näyttelijä Aimo 'Ami' Räsänen, tuttu elokuvista, televisiosta ja monista teattereista.

Isänmaallinen iltapäivä

Isänmaallisessa iltapäivässä vietetään itsenäisen Suomen syntymäpäivää. Iltapäivä on vanha perinne, jossa juhlitaan itsenäistä Suomea ja onnitellaan iäkkäitä yhdistyksemme jäseniä. Tilaisuus on tarkoitettu kaikille yhdistyksemme jäsenille.
Jos olet täyttänyt tänä vuonna 80, 85, 90 tai yli 90 vuotta, haluaa yhdistyksemme onnitella Sinua ruusulla tässä juhlassa.