Piirin tilaisuudet

Iitu Nuto, iitu.nuto@gmail.com
Marjut Paatelainen, paatelainenmarjut@gmail.com

Satujen saarelle Islantiin 15.- 19.5. tai  30.-31.8. 2021
Matka tutustuttaa Reykjavikiin, maailman pohjoisimpaan pääkaupunkiin. Saaren vulkaaninen luonto lukuisine luonnonihmeineen ihastuttaa. Jäätiköt, kraaterit, laavakentät ja vesiputoukset hurmaavat ikuisella kauneudellaan. Yksi suosituimmista paikoista on laavakenttien ympäröimä Sininen laguunikuumavesijärvi.
Huom! Noudatamme matkoilla viranomaismääräyksiä sekä terveys- ja turvallisuusohjeita. Matka toteutetaan matkustusrajoitusten salliessa. Alustava matkaohjelma:
15.5. lauantai, Sininen laguuni
16.5. sunnuntai, Reykjavikin kaupunkikierros
17.5. maanantai, Kultainen kierros
18.5. tiistai, Vapaapäivä tai lisämaksullinen valasretki
19.5. keskiviikko, Aikainen aamiainen ja huoneiden luovutus.
Hinta min. 25 henkilöä  1105 €/hlö, min. 20 henkilöä 1187 €/hlö
Yhden hengen huoneen lisämaksu 199 €.

Ilmoittautuminen 14.2 tai 30.7. mennessä.

Raasepori ja Örön saari 18.-19.5. jos Islannin matka ei toteudu,
tai 30-31.8. 2021.
Tutustumme mm. Fiskarsin ruukkialueeseen, Mustion linnaan, joka on on yksi Suomen arvokkaimmista herraskartanoista ja Örön saareen ja sen linnoituksiin ja vanhoihin kasarmialueisiin. Tutustumme myös Söderlångvikin kartanoon, joka oli taidemesenaatti Amos Anderssonin maaseutukarrtano.
Yöpyminen Raaseporin keskustassa Moteli Marinassa. Matka sis. kuljetukset, opastukset, aamiaiset, lounaat ja illalliset. Hinta n. 400-300 €/hlö osallistujamäärästä riippuen. Tämä retki toteutetaan elokuussa -21, jos Islannin matka pystytään toteuttamaan. Tarkempi ohjelma hintatietoineen alla liitteessä.

Ilmoittautuminen viimeistään 14.4. tai 30.7. 2021.

Rohkeasti seniori minimessut Ideaparkissa 2019-11

Klikkaa kuvaa avataksesi kuvat.