Piirin tilaisuudet

25.8.2020 Retki Kuortaneen urheiluopistolle

Retki Kuortaneen Urheiluopistolle 25.-27.8.2020

28.10. klo 13 Kaupin keilahalli, Keilakuja 1.

Keilakilpailut

Kilpailu on tarkoitettu Pirkanmaan senioripiirin jäsenyhdistysten jäsenille. Pelitapa Eurooppalainen, kuusi sarjaa kilpailusarjana ja neljä sarjaa harrastelijasarjana.

Sarjat Miehet ja Naiset.

Veteraanikilpailun säännöt normaaleilla ikätasoituksilla. Harrastelijasarjaan ei voi osallistua keilaaja, joka on nyt tai on ollut luokkakeilaaja.

Sarjojen parhaat palkitaan + parhaan yhteistuloksen heittäneelle kiertopalkinto yhdeksi vuodeksi.

Osallistumismaksu Kilpasarjassa 30 euroa ja harrastelijasarjassa 25 euroa. Osallistumismaksuun sisältyy ratamaksu ja kahvit. Ennakkoilmoittautuminen 19.10.2020 mennessä Juhani Saariselle juhani.e.saarinen@gmail.com, puh. 0500 64 0988. Kilta-järjestelmään Ilmoittautuessa mainittava sarja johon osallistuu, syntymävuosi sekä yhdistys ja osallistuuko viikkokisaan (tähän on mahdollisuus vain kilpailusarjassa).

Osallistumismaksu on suoritettava ennakkoon 19.10.2020 mennessä tilille: FI92 54940920207836 viite 1300. Jälki-ilmoittautuminen on mahdollista vain siinä tapauksessa, että saamme samaan vuoroon varattua lisäratoja. Jos näin käy, niin lisämaksua veloitetaan viisi euroa/kilpailija.

Kilpailun järjestäjä: Tampereen kansalliset seniorit ry

Kilpailun johtaja: Juhani Saarinen

Rohkeasti seniori minimessut Ideaparkissa 2019-11

Klikkaa kuvaa avataksesi kuvat.