Piirin tilaisuudet

Kirkkopyhä Ylöjärven kirkossa 15.9.2019

Kirkkotanhuantie 1, Ylöjärvi
Klo 10.00 - 11.00 messu, jonka jälkeen kirkon esittely.

Klo 11.30 – 12.30 keittolounas kirkon viereisessä seurakuntakeskuksessa.

Klo 12.30 ohjelmallinen tilaisuus, joka sisältää musiikkia ja lausuntaa, sekä katsauksen Ylöjärven seurakunnan ja kaupungin nykytilanteesta.

Tilaisuuden päätteeksi nautimme sunnuntaipäivän juhlakahvit.

Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus tutustua Ylöjärven kaupungin toimesta kunnostettuun Räikän päärakennukseen.
Tämä on myös juhlavuosi, Ylöjärvi viettää 150 vuotisjuhlaa.

Ylöjärven kirkolle pääsee Tampereelta busseilla nro 80 ja 81. Molempien pysäkit keskustorin Raatihuoneen editse menevän Aleksis Kiven kadun puolella. Kirkko, srk-keskus ja saneerattu Räikän päärakennus ovat samassa pihapiirissä.

Pikaiset ilmoittautumiset joko puhelimitse päivystysaikaan yhdistyksen toimistolle p. 0400 193558 tai sähköpostitse tre.seniorit@kolumbus.fi v i i m e i s t ä ä n tiistaina, 03.09.

Ilmoitettava myös mahdollinen erityisruokavalio.

Osallistumismaksu 20,00 eur maksettava viitenumerolla 4828 myös 03.09. mennessä yhdistyksen tilille FI25 4108 0010 7633 43

Kolmen piirin tapahtuma

Satakunnan kansallinen senioripiiri ry järjestää Kolmen piirin tapahtuman 2019 Porissa 25.10.klo 9.00. Tapahtumapaikkana toimii SAMK:n Agora-sali, Satakunnankatu 23, Pori.

Päivän teemana on "Digitalisaatio - uhka vai mahdollisuus meille senioreille."

Katso ohjelma Ikälisästä, sivu 29.

SMAK koulu sijaitsee Porin rautatieaseman ja matkakeskuksen vieressä, joten kulku sinne onnistuu oman auton lisäksi junalla tai bussilla.

Yhdistys järjestää Poriin linja-autokuljetuksen, johon mahtuu 30 ensiksi ilmoittautunutta. Matkan edestakainen hinta yhdeltä jäseneltä on 10€. Ilmoittautuminen bussikuljetukseen joko puhelimitse tai sähköpostilla toimistoon. Kuljetus maksetaan yhdistyksen tilille FI25 4108 0010 7633 43 erikseen omalla viitenumerolla 4909.

Ilmoittautuminen Kolmen piirin tilaisuuteen 24.09. mennessä joko puhelimitse toimiston päivystysaikana tai sähköpostilla tre.seniorit@kolumbus.fi.

Osallistumismaksu sisältäen lounaan ja kahvin 50 € maksetaan yhdistyksen tilille 24.9. mennessä maksuviitteellä 4860.