Hätäensiapukurssi

Liitto järjestää jäsenistölle suunnatun hätäensiapukurssin yhteistyössä Suomen Ensiapukoulutus Oy:n kanssa.

Kurssi pidetään 20.11.2023 klo. 9:00-17:00 etäyhteyden kautta. Kurssille mahtuu 20 henkilöä. SPR Hätäensiapukurssi 8 t® sopii erittäin hyvin henkilöille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta hätäensiavusta tai henkilöille, joilla on tarvetta päivittää tai kerrata aikaisemmin opittuja hätäensiaputaitoja.

Kurssi toimii myös SPR Ensiapukurssi EA 1®:n kertauskurssina. Koulutuksessa käydään läpi tilanteita, joita voi sattua jokapäiväisessä elämässä ja johon tarvitaan kiireellisesti hätäensiapua. Ensiapukurssimme on virallinen SPR:n koulutuspohjainen kurssi ja kouluttajana toimii SPR:n hyväksymä Ensiavun- ja terveystiedon kouluttaja.

Kurssin hinta on 38 euroa, joka sisältää ensiapukortin. Lisätietoja antaa heli.peuralinna@senioriliitto.fi Ilmoittautuminen mobiilijäsenkortin kautta tai liiton tapahtumakalenterista sekä suoraan linkistä: https://kilta.senioriliitto.fi/Tapahtumat/tapahtumatiedot.aspx?id=25142