Retket ja matkat

Rottien pyhimys ti 27.2.2024 Hämeenlinnan teatterissa

Näytelmä perustuu Anneli Kannon vereväkieliseen romaaniin, joka kertoo Hattulan Pyhän Ristin kirkon kuvien synnystä. Se maalaa keskiaikaiset ihmiset väkevine tunteineen silmiemme eteen.

Lähtö 27.2.2024 Keskustori Vanha kirkko klo 17:15

Näytelmä alkaa klo 19 ja kestää klo 21:45 asti.

Tuloaika Keskustorille noin klo 23.

Hinta  55 eur (edellyttää 40 hengen ryhmää)

Hintaan sisältyy bussikuljetus ja teatterilippu.

Sitovat ilmoittautumiset 22.1.2024 mennessä
Linkin kautta: https://kilta.senioriliitto.fi/Tapahtumat/tapahtumatiedot.aspx?id=25565
Mailis Appelström, mailis.appelstrom@gmail.com, p. 050 56 11374
Marja Salovaara, salovaaramarja4@gmail.com

Matka tulee maksaa 22.1.2024 mennessä yhdistyksen tilille

FI25 4108 0010 7633 43

Viite 2765

Tervetulos keskiajan tunnelmiin!

Huom! Liput teatteriesitykseen Rottien pyhimys on nyt kaikki varattu, mikäli on halukkaita vielä kannattaa ilmoittautua varasijalle, koska aikaa on vielä yli kuukausi ja usein tulee peruuntumisia.

Toukokuulle on suunnitteilla retki Heljä Liukko-Sundströmin ateljeehen ja Pölkinvuorelle ja kesäkuussa Kristiinankaupunkiin ja Anne Mattilan taidekahvilaan. Tarkempi esittely retkistä tulee myöhemmin.

/ 1

Tiistaina 14.5.2024 Kevätretki Humppilaan ja Urjalaan

8.50 Lähdetään matkalle Tampereen Vanhalta kirkolta

10.00 Vierailu Humppilassa Ateljé Heljässä, joka toimii keramiikkataiteilija, professori Heljä Liukko-Sundströmin ateljeena. Heljä Liukko-Sundström kertoo elämästään ja taiteestaan.

12.00 Ruokailu Humppilan Cafe Lasikellossa
Arkisin herkkupöydässä on vähintään kaksi erilaista itse valmistettua lämmintä ruokavaihtoehtoa, erittäin runsas salaattipöytä ja juomat, jälkiruoka, kahvi/tee.

13.30 Pölkinvuori, taimimyymälä ja kahvila Urjalassa
Pölkinvuori sijaitsee luonnonkauniissa maisemassa ja sisältää unohtumattoman kokemuksen luontopolusta, elämyspuutarhasta, sipulikukkapuistosta, laajasta taimistopalvelusta. Kahvila on jo sinänsä nähtävyys: kolme uniikkia puurakenteista kerrosta, silokalliolattia, lasiseinämä ja neljän tuulen katto luovat upeat puitteet kahvila Lasikivelle.

Matkan hinta: 59,00 € / henkilö, hinta edellyttää vähintään 35 henkilön ryhmää.

Hintaan sisältyy: bussikuljetus, Atelje Heljän sisäänpääsymaksu ja opastus, lounas, pääsymaksu Pölkinvuorelle, opastus 1 km mittaiselle luontopolulle, kahvi ja leivos.

Tiedustelut ja ilmoittautuminen 13.4.2024 mennessä oheisen linkin kautta

tai mailis.appelstrom@gmail.com, 050 561 1374                                                                    salovaaramarja4@gmail.com                                                                                                                                      Tieto mahdollisista ruoka-aineallergioista ilmoittautumisen yhteydessä.

Maksu Tilausliikenne Timo Tuomiston tilille viimeistään 13.4. FI16 5070 0420 0194 10                              Lisätietoihin Seniorit ja osallistujan/osallistujien nimet

Tervetuloa!
⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠Matkailutoimikunta

Matkailutoimikunta suunnittelee yhdistyksemme matkat  yhdessä matkatoimiston kanssa:

Mailis Appelström, matkavastaava
Eija Railanmaa
Anne Ojalehto
Marja Salovaara

Matkailutoimikunta suosittelee matkavakuutusta, yhdistyksellä ei ole ryhmävakuutusta.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen matkoille

Mailis Appelström, mailis.appelstrom@gmail.com, 050 561 1374  ja