Retket ja matkat

4.8.2020 TANGO D´AMORE-musikaali Sappeen kesäteatterissa

Eino Grönin värikäs elämä Heikki Paavilaisen ohjaamana ja ammattitaiteilijoiden esittämänä. Myös itse maestro Eino Grön nähdään näyttämöllä koko kesän ajan. Tango D’amore on elämänmakuinen ja lämminhenkinen rakkaustarina kauniin lauluäänen omaavasta reposaarelaisesta painijapojasta, jonka kohtaloksi tulikin olla osa suomalaista iskelmämusiikin historiaa. Musikaalissa näemme muun muassa Eino Grönin legendaarisen uran ensihetket, sekä mikä merkitys on ollut Toivo Kärjellä ja Junnu Vainiolla Einon elämässä.  Musikaalissa laulajan elämää seurataan naisen näkökulmasta, kun kertojana toimii Einon Marjatta-vaimo, jota esittää näyttelijä Emmi Kaislakari.

OHJAUS: Heikki Paavilainen Rooleissa mm: Antti Mikkola, Jannastiina Hakala, Mikko Huoviala, Koreografia: Ansku Bergström.

Sappeen Kesäteatteri sijaitsee Pälkäneellä Sappeen Matkailukeskuksen kupeessa uljaiden rinnemaisemien syleilyssä. 530-paikkainen kesäteatteri on katettu niin katsomon kuin lavan osalta.

Musikaalimatkan hinta: 52,00 henkilö, hinta sisältää musikaalilipun, pullakahvin väliajalla ja bussikuljetuksen. Hinta edellyttää 40 henkilön ryhmää. Lippuja on varattu 50 kpl. Bussin aikataulu: 12.00 Tampere Vanhan kirkon tilausajopysäkki 14.00 esitys alkaa MATKATERVEISIN, TILAUSLIIKENNE TIMO TUOMISTO KY 03 558 9000  tilausliikenne@timotuomisto.fi

2.10.2020 DIDRICHSENIN TAIDEMUSESO JA IITTALA & ARABIA MUOTOILUKESKUS

Tutustumme Didrichsenin taidemuseon 55-vuotisjuhlavuoden Vincent Van Goghin näyttelyyn opastettuna. Sen ytimen muodostaa valikoima taitelijan uran alkuvaiheen piirustuksia, jotka on lainattu hollantilaisesta Kröller-Müller-museosta. Näyttelyssä nähtävät kaksi öljyvärityötä muistuttavat Van Goghin taiteellisen huipun ilmaisuvoimasta: Suomen ainoa Van Goghin teos, Ateneumin taidemuseon Katu, Auvers-susOise vuodelta 1890 sekä Kröller-Müllerin kokoelman Omakuva vuodelta 1887.

Klo 13:00 Lounas Mamma Rosassa (pääruoka ryhmän valinnan mukaan + jälkiruoka).

Klo 14:30 Iittala & Arabia Muotoilukeskus on luovuuden ja kauneuden keskittymä. Muotoilukeskus on ikkuna rakastettujen brändien historiaan ja nykyisyyteen. Design Lab Galleria on vaihtuvien näyttelyiden tila ja Designmuseo Arabiassa voi tutustua suomalaisen keramiikka- ja lasitaiteen historiaan. Opastettu kierros.

Matkalle lähdetään tampereelta vanhan kirkon edestä klo 8:15. Pidetään tauko Linnatuulessa.

Matkan hinta: 80,00 € / henkilö. Hinta sisältää sisäänpääsymaksut, opastukset, lounaan ja linja-auto kuljetuksen.

Matkaterveisin, TILAUSLIIKENNE TIMO TUOMISTO KY

tilausliikenne@timotuomisto.fi
www.timotuomisto.fi

Matkailutoimikunta suunnittelee yhdistyksemme matkat  yhdessä matkatoimiston kanssa:

Mailis Appelström, matkavastaava
Kristiina Bertin
Brita Lamminen

Matkailutoimikunta suosittelee matkavakuutusta, yhdistyksellä ei ole ryhmävakuutusta.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen matkoille

Mailis Appelström