Keilakerho

Tänä syksynä syvennämme taitoamme vauhdinottoon, oikeaoppiseen irrotukseen, tähtäysmerkkien huomioimiseen jne. Vaikka harjoittelemme joka viikko, emme ole tiukkapipoista porukkaa vaan suhtaudumme letkeästi pallon pyörimiseen ja keilojen kohtaloon! Jokainen keilaa ja harjoittelee tavallaan, mutta opastusta on koko ajan saatavilla. Koska toimintamme on vasta alussa, niin uusia keilailuun liittyviä tapahtumia mahtuu mukaan, esim. kilpailuja jäsentemme kesken, tutustumisia muihin keilahalleihin ja mitä muuta kerholaisemme haluavat ja keksivätkään.

Jos keilailu herättää pientäkin kiinnostusta tai uteliaisuutta, tule mukaan. Jussille voi myös soittaa ja kysyä lisää. Harjoitusaikamme joka viikon torstaisin klo 15.00 – 16.00.Paikka on Kaupin Keilahalli. Keilapallon saa käyttöönsä hallilta (ei maksua)

keilakengät voi vuokrata hallilta (2 € /kerta). Radoille ei saa mennä ilman asianmukaisia keilakenkiä). Omat välineet (pallo ja kengät) voi halutessaan myös hankkia. Tarvittaessa Jussi auttaa. Ratamaksu on 18€ /tunti. Radalla pelaa yleensä kaksi keilaaja, joskus useampi ja ratamaksu jakaantuu pelaajien kesken.
Juhani Saarinen, 0500 640 988, juhani.e.saarinen@gmail.com