Kädentaito ja kuvataide

Kädentaitokerho

Kädentaidot on neulelankoja ja -puikkoja, virkkuukoukkuja, neuloja ja ristipistoja.  Mutta se on myös kyniä, papereita, kartonkeja, värejä, siveltimiä, sakset, liimaa, tarroja, pajunoksia, kiviä, käpyjä...mielikuvitusta!

Kädentaitokerhossa jatkamme toimintaa uudistetussa muodossa 2023 vuoden alusta.

Kokoonnumme toimistolla joka toinen tiistai klo 10 ja olemme avoimia kaikenlaisten kädentaitojen opettelemiseen.

Lisätietoja Pirjo Arhi, pirjo.arhi@gmail.com

Maalikot kuvataidekerho

Maalikot kuvataidekerho kokoontuu maanantaisin klo 11-13:30,  Monitoimitalo13, luokka Stenvall, 4.krs. Uudet osallistujat ovat tervetulleita!

Opettaja Tarja Inkovaaran johdolla tehdään erilaisia kuvataidetöitä.  Välillä kerrataan sommittelun ja erilaisten piirustus- ja maalaustekniikoiden perusteita.   Monipuolisen kokemuksensa vuoksi opettajamme pystyy opastamaan monenlaisten värien käyttöä.  Työvälineinä voit käyttää lyijykyniä, hiiltä, väriliituja, vesivärejä, öljyvärejä.  Maalauksille on tarjolla yhteisiä aiheita, mutta on sallittua tehdä töitä myös omista aiheista kuten vaikka sukulaisten muotokuvia tai maalata mielimaisemia.  Kerhon töistä olemme järjestäneet näyttelyitä 1-2 vuoden välein.

Tuula Jokiharju, puh 050 3360257, tuula.jokiharju@saunalahti.fi

Lisätietoja

Ville Haapasalo kävi lokakuussa 2017 kuvaamassa osan ohjelman "Haapasalon Suomi" Pirkanmaa - jaksosta Maalikoiden kokoontumisessa.
Osa Maalikot kuvataidekerholaisista keväällä 2018