Kädentaito ja kuvataide

Kädentaitokerho

Kådentaitokerhossa tehdään käsitöitä kaikenlaisista materiaaleista: kankaista, langoista, huovutusvilloista, helmistä, paperinaruista yms. Tuotteita kaupataan ennen joulua järjestettävissä myyjäisissä. Tänä syksynä on tarkoitus opetella makramee-tekniikkaa. Kokoonnumme keskiviikkoisin klo 9.30-12.00 kuuloyhdistyksen tiloissa osoitteessa Hämeenpuisto 15 A.
Tuula Mäkelä

Maalikot kuvataidekerho

Maalikot kuvataidekerho kokoontuu maanantaisin klo 11-13:30,  Monitoimitalo13, luokka Stenvall, 4.krs. Uudet osallistujat ovat tervetulleita!

Opettaja Tarja Inkovaaran johdolla tehdään erilaisia kuvataidetöitä.  Välillä kerrataan sommittelun ja erilaisten piirustus- ja maalaustekniikoiden perusteita.   Monipuolisen kokemuksensa vuoksi opettajamme pystyy opastamaan monenlaisten värien käyttöä.  Työvälineinä voit käyttää lyijykyniä, hiiltä, väriliituja, vesivärejä, öljyvärejä.  Maalauksille on tarjolla yhteisiä aiheita, mutta on sallittua tehdä töitä myös omista aiheista kuten vaikka sukulaisten muotokuvia tai maalata mielimaisemia.  Kerhon töistä olemme järjestäneet näyttelyitä 1-2 vuoden välein.

Tuula Jokiharju, puh 050 3360257, tuula.jokiharju@saunalahti.fi

Lisätietoja

Ville Haapasalo kävi lokakuussa 2017 kuvaamassa osan ohjelman "Haapasalon Suomi" Pirkanmaa - jaksosta Maalikoiden kokoontumisessa.
Osa Maalikot kuvataidekerholaisista keväällä 2018