Elokuvakerho, Kulinaarikerho ja Viinikerho

Elokuvakerho

Kerho kokoontuu pääsääntöisesti (muutokset mahdollisia!) joka kuukauden viimeisen viikon perjantaina  Arthouse Cinema Niagarassa Kehräsaaressa. Lipun hinta 10€. Tiedot esitettävästä elokuvasta tulevat sähköpostitse viikottain ilmestyvässä yhdistyksemme tiedotteessa. Kerhon yhdyshenkilö on Anne Viitanen , viitanne@gmail.com

Kulinaarikerho

Kulinaarikerho on Tampereen kansallisten senioreitten harrastuskerho, johon jokainen hyvästä ruoasta pitävä jäsen voi osallistua. Kokoonnumme kuukauden kolmas tiistai klo 17.00 jossain tamperelaisessa ravintolassa. Kerhon vetäjä pyytää tarjouksia mielenkiintoisesta ravintoloista, ja toivomus olisi, että myös jäsenet antaisivat toivomuksia kohteista. Ihan huippuhintaisiin emme pyri, jotta mahdollisimman monella jäsenellämme olisi mahdollisuus osallistua. Mutta toisaalta, meitä eivät kiinnosta ”nakit ja muusi” tai ”mäkkärit”, haluamme nauttia hyvästä ruoasta ja seurasta kaikessa rauhassa, kenties myös hyvän viinilasillisen kera!
Syömme yleensä kolmen ruokalajin menun, joissa useimmiten kaikille sama alku- ja jälkiruoka, pääruoka valinnainen, yleensä joko kala- tai lihavaihtoehto, joskus myös kasvis. Juomat kukin tilaa valintansa mukaan, ja jokainen maksaa ravintolassa itse omat laskunsa.
Senioreitten viikkotiedotteessa ilmoitetaan aika ja paikka, sieltä löytyy myös linkki ilmoittautumiseen, joka on ”pakollinen”, jos mukaan mielii. Eri ravintoloissa on erilaiset tilat, joten myös maksimimäärä osallistujia on ilmoitettu. Vaikka järjestelmä näyttää täyttä, jonoon kannattaa asettua, sillä lähes aina tulee peruutuksia. Meillä on myös WA-ryhmä, johon voi halutessaan pyytää liittämistä ylläpitäjältä (Kaija Suvela, 0400 472 172). Tässä on epävirallisempaa viestintää teeman puitteissa, mutta myös tänne tulee ilmoittautumislinkki.
Luvassa siis rentoa meininkiä hyvässä seurassa, uusia makuelämyksiä ja mielenkiintoisia paikkoja, tule ihmeessä mukaan kerhoomme!

Viinikerho

Viinikerho kokoontuu pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona klo 14.00 Bistro Eloisassa (Puutarhakatu 11). Kerhossa maistellaan pääsääntöisesti neljää viiniä, jotka paikan sommelier on valinnut ja joiden ominaisuuksista ym. hän kertoo.  Lisäksi tarjolla on muutama tapas.  Maksu peritään maisteltujen viinien mukaan. Kerhon yhdyshenkilö on Ilona Saarinen,  ilona.e.saarinen@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠