Tietoa meistä

Yhdistys on perustettu 12.10.1971 ja jäseniä on noin 900.
Meillä on oma toimisto osoitteessa Kuninkaankatu 13 B Tampere. Toimisto on avoinna maanantaisin kello 10:00 - 13:00, tiistaisin kello 10.30 - 13.30 ja torstaisin kello 12 - 15. Puhelinnumero on 0400 193 558. Sitä hoidetaan talkoovoimin. kartta
Jäsenmaksu vuonna 2024 on 35 euroa.
Sähköpostiosoitteensa antaneille lähetetään tiedotuksia ajankohtaisista asioista.

Toiminnastamme

Toimintamme pääosan muodostavat avoimet jäsentilaisuudet ja kerhot, jotka ovat tarkoitetut jokaiselle jäsenelle. Kerhoihin otetaan myös uusia jäseniä. Osassa määrää rajoittavat tilat. Kerhojen tilanteesta saa parhaiten selvää olemalla yhteydessä kerhonjohtajaan, jonka yhteystiedot löydät ao. kerhon sivuilta. Yhdistyksen tilaisuudet ovat kaikille avoimia.

Edellytämme, että kerhoihin voivat kuulua ainoastaan jäsenmaksunsa hoitaneet jäsenet, joten liity jäseneksi, jos haluat harrastaa mieleistäsi asiaa.
Teatteriesitykset ja retket ja matkat  ovat suosittuja jäsenien palvelumuotoja.

Historiaa

Pitkään toiminta-aikaamme mahtuu paljon mielenkiintoisia tapahtumia.
Kansallisen senioriliiton hallintoon ovat yhdistyksemme jäsenet osallistuneet aktiivisesti, mm. nykyinen puheenjohtaja Anneli Taina on jäsenemme. Olemme järjestäneet useita valtakunnallisia kulttuuritilaisuuksia ja tapahtumia mm. vuonna 2006 liittopäivät.
Pirkanmaan piirin toimintaan olemme osallistuneet aktiivisesti järjestämällä erilaisia tapahtumia ja toimimalla aktiivisesti piirin hallinnossa.
Tampereen eläkeläisjärjestöt tekevät yhteistyötä eri alueilla edunvalvonnasta kulttuuririentoihin.