Liiton tapahtumia

Hyvä senioriliiton jäsen!

Vielä ehdit mukaan jäsenmatkalle keväiseen Amsterdamiin 22.4.-25.4.2019!

Amsterdamin ja kevään yhdistelmä tarkoittaa mutkatonta kaupunkilomailua ja ainutlaatuista kukkaloistoa. Tällä matkalla voit olla varma, että ehdit nähdä ja kokea paljon. Esittelemme sinulle kanavaristeilyllä kaupungin kauneimmat kanavat ja niiden herrastalot tyypillisine fasadeineen ja vierailemme timanttihiomossa. Amsterdamista teemme retken viehättävään Markenin pikkukaupunkiin ja Volendamin kalastajakylään.

Hollantiin matkustettaessa ei voi unohtaa juustoa ja puukenkiä. Vierailemme Clara Marian maatilan juustolassa ja puukenkäverstaassa.
Matkan päätteeksi hemmottelemme estetiikan ystäviä Keukenhofin vertaansa vailla olevalla kukkaloistolla.

Voit tutustua tarkempaan matkaohjelmaan viestin lopussa olevasta linkistä. Senioriliiton puolesta matkaemäntänä toimii Tarja Nurmi. Hänellä on laaja kokemus matkailualasta.

MATKAN VARAAMINEN ja LISÄTIEDOT:

Ilmoittautumiset, lisätietoja, ehdot ja matkan varaukset OK-matkoilta, joka on vastuullinen matkanjärjestäjä. Linkki tässä:

Matkanjärjestäjän tavoittaa myös puhelimitse numerosta 09 2510 2050 (arkisin 9-17) tai sähköpostilla myynti@okmatkat.fi.
Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Ystävällisin terveisin,