Kuvataide

• Monitoimitalo 13, luokka Stenvall, 4. krs, Satakunnankatu 13
  • maksu 30€
  • vastaava Mirja Kauranen, mirja.riitta.kauranen@gmail.com. 050 565 0250

Hyvää syksyä! Maalikot aloittaa 16.9 klo 11-13 Monitoimitalossa,  Paloasemaa vastapäätä Satakunnankadulla. Tervetuloa uudet jäsenet ja vanhat. Tervetuloa myös ihan vaan tutustumaan toimintaamme ja meihin. Opettajana jatkaa Tarja Inkovaara. Taiteilijastatusta ei
tarvita vaan avoin ja utelias mieli ja halu toteuttaa omaa luovuutta. Toteutamme "avoimet ovet"  lokakuun aikana, ja myös näyttelyn Kahvila Runossa joulukuussa. Nähdään, maalataan, piirretään, pidetään aivokuntoa ja hyvää mieltä yllä!

Opettaja Tarja Inkovaaran johdolla tehdään erilaisia kuvataidetöitä.  Välillä kerrataan sommittelun ja erilaisten piirustus- ja maalaustekniikoiden perusteita.   Monipuolisen kokemuksensa vuoksi opettajamme pystyy opastamaan monenlaisten värien käyttöä.  Työvälineinä voit käyttää lyijykyniä, hiiltä, väriliituja, vesivärejä, öljyvärejä.  Maalauksille on tarjolla yhteisiä aiheita, mutta on sallittua tehdä töitä myös omista aiheista kuten vaikka sukulaisten muotokuvia tai maalata mielimaisemia.  Kerhon töistä olemme järjestäneet näyttelyitä 1-2 vuoden välein.

(Tuula Jokiharju, puh 050 3360257, tuula.jokiharju@saunalahti.fi)

Lisätietoja

Ville Haapasalo kävi lokakuussa 2017 kuvaamassa osan ohjelman "Haapasalon Suomi" Pirkanmaa - jaksosta Maalikoiden kokoontumisessa.
Osa Maalikot kuvataidekerholaisista keväällä 2018