• Isänmaallinen iltapäivä 7.12.2023, kuvat
  • Kuvia kuorojen konsertista 1.10.2023 Finlaysonin kirkossa
  • Kuvia retkestä Hyrsylän Mutkaan tästä
  • Jäsentilaisuudessamme 15.3.2023:
    Coxan fysioterapeutti Anne-Mari Henriksson kertoi miten fysioterapiasta voi saada avun nivelille,
    PowerPoint -esitykseen

Katajaiset Viinikan kirkossa

Yhdistyksemme naiskuoro Katajaiset kävi avustamassa Kauneimmat joululaulut -tapahtumassa Viinikan kirkossa 7.12.23. Aurinkoinen iltapäivä oli saanut ihmiset liikkeelle ja kirkossa oli laulamassa runsas joukko joululaulujen ystäviä. Kuoro lauloi tilaisuudessa laulun  Nyt riemuiten tänne...  Alkujaan portugalilaisen joululaulun, johon suomalaiset sanat oli tehnyt P.J. Hannikainen.

Kuvat Anna-Liisa Laukkanen

Retki Hyrsylän Mutkaan 12.9.2023

Aira Samulinin viisaita sanoja: ”Haaveet on unelmia. Ei saa antaa elämän mennä ohi, vaan kun on tilaisuus, pitää tarttua siihen.”

Retkikohteemme 12.9.2023 oli Hyrsylän Mutka Lohjalla. Aira 96.5v kertoi pullakahvien jälkeen pitkään ja tunteikkaasti mm. sodan varjostamasta lapsuudestaan itärajalla. Päärakennus on valtava karjalaistyylinen hirsirakennus. Tilalla oli vierailumahdollisuus myös Airan esteettömään vanhuudenkotiin. Tutustuimme nukke- ja lelumuseoon ja paljon muihin Airan valtaviin keräilykokonaisuuksiin, museo- ja muistoesineisiin. Piha-alueilla mm vanha höyryveturi, sotahevospatsas, lummelammikko ja vaikka mitä. Tapasimme onnekkaasti myös Miina Äkkijyrkän, joka oli valvomassa pihalle samana päivänä tuodun vasikan asennusta.