Organisaatio

Kansallinen senioriliitto ry on puolueisiin sitoutumaton valtakunnallinen eläkeläisjärjestö, joka muodostuu 15 piirijärjestöstä ja 165 paikallisesta senioriyhdistyksestä. Jäseniä on 26000.

Pirkanmaan kansallinen senioripiiri ry toimii Senioriliiton ja Pirkanmaan piirin yhdistysten välisenä yhdyssiteenä. Sen jäseninä on 17 paikallista senioriyhdistystä. Jäseniä on Pirkanmaalla 3000.

Tampereen kansalliset seniorit ry on paikallisyhdistys, jonka jäsenmäärä on n. 800

Yhdistys toimii Lisäksi erilaisissa yhteistyöelimissä, kuten 4-ELY, Vanhusneuvosto, Eläkeläisvaltuusto ja Elonpolkuja verkosto sekä Eläkeliitto)

Edellämainitut tahot järjestävät matkoja ja tapahtumia, joita voit seurata näiltä sivuilta ja Senioriliiton sivuilta.