Juha Salonen on uusi kunniapuheenjohtaja

Tampereen kansallisten senioreiden kevätkokous 11.03.2020 kutsui uudeksi kunniapuheenjohtajakseen aktiivijäsenen ja entisen puheenjohtajansa Juha Salosen. Oikeustieteiden lisensiaatti ja kauppatieteiden tri Juha Salosella on mittava ja ansiokas ura sekä työelämästä, että senioritoiminnasta Tampereen yhdistyksessä. Se on käsittänyt lukuisia luottamustehtäviä, eikä vähiten toimiminen yhdistyksen varapuheenjohtajana, sihteerinä ja 5 v. puheenjohtajana. Senioriliiton tasolla Juha on toiminut liittovaltuustossa, toimikuntatyössä ja useasti liittokokousedustajana. Yhdistyksen edustajana hän on toiminut lukuisissa luottamustehtävissä myös kaupungin organisaatiossa, mm vanhusneuvostossa. Kiitospuheenvuorossaan Juha lupasi, että työ Tampereen senioriyhdistyksen hyväksi jatkuu.

11. 3. Kevätkokous 11.2. 2020

Tekniikan tohtori Kari Salonen esitelmä Tampereen vanhat valokuvat kertovat.

Jäsentilaisuus 22.1.2020

Rikosylikomisario Jari Kinnunen kertoi elävästi monenlaisista ryöstöistä ja huijauksista, ja antoi neuvoja niihin varautumiseen. Katso poliisin ohjeita:
Huijauksen monet muodot, poliisin ohje
Suojaa rahasi huijareilta, poliisin ohje

Rikosylikomisario Jari Kinnunen